875
کد خبر: 11
برچسب‌های خبر: - کلنگ زنی - برکت - شهیدان حجازی
تاریخ انتشار: 1395/06/08
____________________

مراسم کلنگ زنی آموزشگاه شهیدان حجازی (برکت)گلوگاه برگزار شد


مراسم کلنگ زنی آموزشگاه شهیدان حجازی گلوگاه در هفته دولت با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس مازندران ، بخشداران، خانواده معظم شهدا، پدر و مادر 3 شهید حجازی، مجمع خیرین، مسئولان و پیشکسوتان شهرستان گلوگاه برگزار شد.

 گلوگاه.jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران؛ در این مراسم کلبادی نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه ضمن عرض تبریک هفته دولت و ادای احترام به پیشگاه آسمانی شهیدان علی الخصوص شهداءهیئت دولت در راس شهیدان رجایی و باهنر و خیر مقدم به مدعوین از نگاه بلند استاندار مازندران، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اختصاص آموزشگاه 9 کلاسه شهیدان حجازی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

در ادامه مراسم معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس نیز انجام این مراسم را سایه همدلی و همراهی تمام مسئولین استانی با شهرستان گلوگاه دانست که در این زمینه نتیجه تعامل درست و پیگیری مجدانه مدیریت شهری به ثمر نشست.

 

 عارفی افزود: این پروژه از ردیف بنیاد طرح برکت دفتر فرمان حضرت امام در قالب 9 کلاس با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به حول قوه الهی ساخته خواهد شد.


آخرین خبرها...