359
کد خبر: 836
برچسب‌های خبر: - استادیان - دولت سیزدهم - بهره برداری
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
____________________

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران: دولت سیزدهم ۷۳ هزار متر مربع فضای آموزشی در مازندران افتتاح کرد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تا کنون ۷۸ طرح آموزشی با زیربنای بیش از ۷۳ هزار متر مربع در مازندران به بهره‌برداری رسید

استا.jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، مهدی استادیان امروز -جمعه- در مراسم بهره‌برداری از کانون فرهنگی پرورشی شهید موسوی بهنمیر که با حضور استاندار، مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان و اقشار مختلف برگزار شد، اظهار کرد: امسال ۳۶ پروژه در قالب ۱۸۱ کلاس درس با زیربنای بالغ بر ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش استان شد.

وی افزود: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۷۸ پروژه آموزشی با ۴۳۶ کلاس درس و زیربنای بیش از ۷۳ هزار متر مربع در مازندران به بهره‌‌برداری رسید که برای تکمیل این طرح‌ها حدود ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار تأمین شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرانه استان در فضاهای آموزشی ۴.۸۸ متر مربع به ازای هر دانش‌آموز است. میانگین کشور در سرانه فضای آموزشی ۵.۲ متر مربع است. یعنی با میانگین سرانه فضای آموزشی کشوری حدود ۳۴ سانتیمتر مربع فاصله داریم که با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان این فاصله نیز برطرف می‌شود و مازندران به سرانه میانگین کشوری می‌رسد.


روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...