396
کد خبر: 834
برچسب‌های خبر: - تجلیل - ایثارگر - خانواده شهدا - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
____________________

تجلیل از کارمندان ایثارگر و خانواده معزز شهدا در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان مازندران


در پی مراسمی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس مازندران از کارمندان ایثارگر و خانواده شهدای شاغل در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران تقدیر به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران در پی مراسمی با حضور مدیر کل و معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس مازندران از کارمندان ایثارگر و خانواده شهیدان شاغل در اداره کل نوسازی مدارس استان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم استادیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با برشمردن یاد و خاطره شهدا از جانفشانی ها و ایثارگریهای این عزیزان یاد کرد و گفت: ایثارگران و جانبازان سرافراز عاملان تولید امنیت، عزت، منزلت و اعتبار برای ایرانیان هستند و با تقویت و حفظ روحیه ایثارگری می‌توانیم بر تمام مشکلات فائق آئیم.

ایشان جایگاه ویژه شهدا و ایثارگران و رشادتهای آنان را در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: وجود فرزندان و خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در میان کارکنان نوسازی مدارس استان به عنوان بدنه و پایه های اصلی سازمان می تواند فرصت خوبی برای رشد و توسعه روز افزون این مجموعه محسوب شود.

 

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از همکاران ایثارگر و فرزندان شهیدان شاغل در اداره کل نوسازی مدارس استان تقدیر به عمل آمد.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان مازندران


آخرین خبرها...