135
کد خبر: 858
برچسب‌های خبر: - استاندار مازندران - نوری_بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
____________________

استاندار مازندران: خیران مدرسه‌ساز مروج فرهنگ مشارکت اجتماعی هستند


استاندار مازندران گفت: خیران مدرسه‌ساز مروج وقف برای توسعه اجتماعی و اشاعه‌کننده فرهنگ مشارکت اجتماعی در جامعه هستند که ارزش و جایگاه این نقش کمتر از ارزش مدرسه‌سازی نیست

4.JPG

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، یوسف نوری امروز -پنجشنبه- در بیست‌وششمین همایش تکریم خیران مدرسه‌ساز مازندران که با حضور معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، نماینده مردم ساری و میاندورود، برخی مسئولان استانی و شهرستانی و تعداد زیادی از خیران مدرسه‌ساز مازندران در اردوگاه دانش‌آموزی بادله ساری برگزار شد، اظهار کرد: خروجی فعالان و خیران حوزه مدرسه‌سازی را نباید صرفا ساخت فضاهای آموزشی بدانیم. بلکه ترویج فرهنگ مشارکت اجتماعی نیز یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این افراد است که باید برای تبیین این بخش از فعالیت خیران به جامعه و به ویژه به نسل جدید نیز تلاش شود.

وی افزود: خیران مدرسه‌ساز حامیان و همراهان شاخص و اصلی توسعه اجتماعی در کشور هستند و تلاش می‌کنیم که برای همراهی با این قشر ارزشمند در حد توان به تسهیل فعالیت‌های‌شان در حوزه‌های مختلف کمک کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: خیران انسان‌های بهشتی هستند و نمی‌توان از حضور در جمع آن‌ها گذشت. خاطرم نمی‌آید که جایی گفته شده باشد خیران مدرسه‌ساز حضور دارند و من در آن جمع حاضر نشوم. معتقدم جمع خیران مدرسه‌ساز جمعی معنوی است و نگاه بلند این قشر به توسعه اجتماعی را باید در جامعه ترویج کنیم.

نوری گفت: مازندران استانی سرآمد در حوزه فعالیت خیران است و حضور چهره‌های نامداری مانند زنده‌یاد نوشیروانی در بابل و زنده‌یاد داراب در ساری نشان می‌دهد که این استان پیشینه درخشانی در امر مدرسه‌سازی توسط خیران دارد. از این ظرفیت مهم اجتماعی مازندران باید در امر گسترش زیرساخت‌های آموزشی به شکل درستی بهره بگیریم و در عین حال نیز تکریم و تجلیل این عزیزان را جدی بگیریم.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...