145
کد خبر: 856
برچسب‌های خبر: - استادیان - بیست و ششمین جشنواره خیرین - بادله
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
____________________

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران: خیران مدرسه‌ساز پشتیبانان تربیت نیروی انسانی توانمند در کشور هستند


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: تحقق توسعه کشور با تکیه بر پرورش نیروی انسانی توانمند در فضاهای آموزشی محقق می‌شود که در این مسیر خیران مدرسه‌ساز پشتیبانان تربیت نیروی انسانی کارآمد در کشور هستند

2.JPG

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، مهدی استادیان ساروی روز پنجشنبه در بیست‌وششمین همایش تکریم خیران مدرسه‌ساز مازندران که با حضور معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، نماینده مردم ساری و میاندورود، برخی مسئولان استانی و شهرستانی تعداد زیادی از خیران مدرسه‌ساز مازندران در اردوگاه دانش‌آموزی بادله ساری برگزار شد، اظهار کرد: حضور خیران در عرصه مدرسه‌سازی برکت حوزه آموزش است و خوشحالیم که در کنار خیران و با همراهی این انسان‌های بزرگ و بخشنده می‌توانیم گامی برای توسعه جامعه برداریم.

وی با بیان این‌که خیران مدرسه‌ساز پشتیبانان تربیت نیروی انسانی توانمند در کشور هستند، افزود: رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش است و فضا و تجهیزات نقش مهمی در تحقق فرآیند درست آموزش دارد. خیران مدرسه‌ساز با نگاه آینده‌نگرانه‌شان نقش مهمی را در فرآیند توسعه کشور ایفا می‌کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه در هر جامعه است و خیران با فعالیت در مدرسه‌سازی و ایجاد بستر آموزش نقش بسزایی در توسعه جامعه اسلامی دارند.

استادیان اظهار کرد: خیران مدرسه‌سازی ممکن است با توان مالی مختلف وارد این عرصه شوند و حتی به بهانه‌های گوناگون پا به این عرصه گذاشته باشند. انا همه خیران یک وجه مشترک دارند و آن هم اشاعه فرهنگ نوع‌دوستی، کار خیر و مشارکت اجتماعی در جامعه است.

وی تصریح کرد: تصور بسیاری از مردم این است که خیران انسان‌های متمکن و متمولی هستند. اما در واقع خیران انسان‌های بخشنده و با دل بزرگ هستند که با هر میزان بضاعتی می‌توانند ببخشند. چه بسا افراد متمکن و متمولی که توان بخشش و انجام کار خیر ندارند و هیچ فعالیت مشارکت‌جویانه‌ای به سود جامعه ندارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران افزود: پارسال مدارس زیادی را با کمک شما خیران ساختیم یا بهسازی و تجهیز کردیم و پروژه‌های زیادی نیز با کمک خیران در حال اجراست. یکی از این طرح‌ها نخستین مدرسه با محوریت توسعه جامعه پیرامونی است که با همراهی خانواده زنده‌یاد اصغرزاده در روستای خرماکلا از توابع قائمشهر در حال ساخت است و در سفر دوم هیئت دولت به مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

استادیان با یادی از خیران مدرسه‌ساز درگذشته گفت: امروز یاد و نام خیرانی که دیگر در بین ما نیستند زنده است و نفس کار خیرشان در کلاس‌های درس و مدارس ما احساس می‌شود. تکریم همه خیران مدرسه‌ساز وظیفه‌ای است باید آن را برای ترویج کار خیر این قشر ارزشمند جامعه همواره نورد توحه قرار دهیم.

وی اظهار کرد: از کمک و تلاش نمایندگان و فرمانداران نیز که با در نظر گرفتن اعتبارات ویژه کمک می‌کنند تا همراه با خیران بتوانیم سرعت اجرای طرح‌های مدرسه‌سازی را افزایش دهیم سپاسگزارم و امیدوارم که در سال جاری شاهد افزایش این همراهی‌ها باشیم.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...