975
کد خبر: 613
برچسب‌های خبر: - حاج اکبرابراهیمی_دینه سر_خیر
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
____________________

با حضور حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز، افتتاحیه مدرسه ۳کلاسه دینه سر شهرستان سیمرغ انجام شد


 با حضور حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز،مدیرکل نوسازی مدارس مازندران افتتاحیه مدرسه ۳کلاسه دینه سر شهرستان سیمرغ انجام شد

DSCF2889.JPGDSCF2913.JPGDSCF2945.JPGDSCF2955.JPG

به گزار ش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران با حضورخیرمدرسه ساز حاج اکبر ابراهیمی، مهدی استادیان ساروی  مدیرکل نوسازی مدارس استان،هاشمی مدیرعامل مجمع خیرین استان،مرادیان،علیپور نمایندگان مردم منطقه، در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مسئولین و خیرین، مدرسه ۳کلاسه امام علی(ع) دینه سر در شهرستان سیمرغ افتتاح شد.

 استادیان مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران ضمن تبریک بمناسبت نیمه شعبان، در این مراسم اظهار کرد:  نقش خیرین در توسعه فضاهای آموزشی کم نظیر است، خیرین از سرمایه‌های مهم اجتماعی جامعه هستند و ارزش سرمایه‌های اجتماعی به مراتب بالاتر و والاتر از منابع مالی است که استان مازندران گنجینه فاخری از این سرمایه‌های مردمی و اجتماعی دارد که باید از آن به نیکی یاد کرد.

ایشان افزودند،مدرسه ۳کلاسه رکن کلا در مقطع متوسطه با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس مازندران و خیر محترم با اعتباری بالغ بر۵۰میلیارد ریال احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه ۳ کلاسه با زیربنایی بالغ بر ۳۱۰متر مربع احداث شده است، خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این مدرسه  دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در شهرستان سیمرغ برخوردار شدند.



آخرین خبرها...