424
کد خبر: 471
برچسب‌های خبر: - مهندس جهانيان_جشنواره خيرين
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
____________________

ایثار سبز خیّران، ادامه ایثار سرخ رزمندگان است


مدیرکل نوسازی مدارس مازندران در نشست تجليل از خیّرین مدرسه‌ساز استان مازندران:
ایثار سبز خیّران، ادامه ایثار سرخ رزمندگان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران ،مهندس حسن جهانیان مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز اظهار داشت، خوشحالم که هنوز هم در این دوران تاریک، شاهد هستیم که جمعی با عشق، دست آموزش و پرورش را گرفتند تا نسل نوپای امروز و فردا پله پله از مدرسه تا معراج را تجربه ‌کنند.

مهندس جهانیان در ادامه افزود: ایثار سبز خیّرین مدرسه‌ساز استان درواقع ادامه همان ایثار سرخی است که در دوران دفاع مقدس با درخشش مجاهدان جان برکف شاهد بودیم و این دو از یک سنخ هستند.

وی همچنین گفت: جای افتخار دارد که بگویم خیّرین مدرسه‌ساز استان مازندران از بدو تاسیس تا امروز موفق شدند دو هزار و نود و نه مدرسه شامل بیش از یازده هزار کلاس درس در فضایی بیش از یک میلیون و پانصد متر مربع ساختند و تقدیم دانش‌آموزان و آینده سازان استان کردند و تعداد ۴۵ پروژه را نیز در قالب ۲۷۳ کلاس در دست اجرا دارند.

جهانیان افزود: حقیقت این است که نیاز ما به فضاهای آموزشی بالاست و باتوجه به وضعیت مالی کشور و اعمال تحریم‌های ظالمانه و توان مالی دولت، به سادگی محقق نخواهد شد مگر با همراهی و استمرار مشارکت خیرخواهانه شما عزیزان.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان در ادامه گفت: برابر آخرین بررسی ما هنوز ۱۸ درصد از مدارس مازندران، تخریبی و ۱۵ درصد مدارس نیز نیازمند مقاوم‌سازی‌ و استانداردسازی هستند و در همین بخش به حدود ۴ هزار و هفتصد میلیارد تومان اعتبار و همین رقم نشان می‌دهد ما همچنان به همراهی خیّرین نیاز داریم تا این مشکل را با کمک دولت و خیّرین حل کنیم.

وی افزود: من به‌عنوان عضو کوچک این مجموعه از همه خیّرین مدرسه‌ساز عزیز تشکر می‌کنم و از صبر و حوصله همه عزیزان قدردانی می‌کنم.

 روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران

17.jpg

آخرین خبرها...