751
کد خبر: 161
برچسب‌های خبر: - دیدار با امام جمعه بابلسرـ مدیر کل
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
____________________

دیدار مدیر کل نوسازی مدارس استان با امام جمعه شهر ستان بابلسر


 .

مهندس شیرزاد مدیر کل نوسازی مدارس استان با حجت الاسلام و المسلمین قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران: در این دیدار حاج آقا قلی پور امام جمعه شهر بابلسر ضمن تقدیر وتشکر از مدیرکل و مجموعه کارکنان نوسازی مدارس از اقدامات انجام شده در حوزه ساخت و ساز فضاهای آموزشی وپرورشی در شهرستان بابلسر ،گزارش کاملی از وضعیت فضاهای آموزشی و نیاز به فضاهای جدید در این بخش بیان و از مهندس شیرزاد

درخواست کمک و مساعدت در این زمینه را خواستار شدند. قلی پور تصریح کرد ما در شهر بابلسر پروژه های عمــرانی متعددی با مشارکت خیرین احداث کرده ایم و از این پتانسیل می توانیم در جهت احداث مدارس استفاده نمائیم .

در ادامه مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس از اهتمام وافر حاج آقا قلی پور و شورای شهر بابلسربه واسطه پیگیری امور آموزشی و پرورشی این شهر تقدیر و تشکر نمود .

وی گفت : پائین بودن سهم اعتبارات جهت احداث ، توسعه و تجهیز مدارس از بودجه عمرانی جوابگوی نیاز آموزش و پرورش نیست و با توجه به گستره نیاز به تأمین فضاهای آموزشی و پرورشی ، منابع دولتی نیازهای ما را نمی تواند تأمین کند و به همین علت است که ما به کمک خیرین و متمکنین نیاز داریم .

شیرزاد بیان کرد : یکی از نشانه های کشورهای درحال توسعه این است که مردم و مسئولین به آموزش و پرورش توجه ویژه نشان می دهند و این شهر با توجه به گزارش امام جمعه و شورای شهر یکی از مظاهر توسعه می باشد و در صورت معرفی خیرین این منطقه به اداره کل نوسازی مدارس می توانیم از ظرفیت آنها در جهت توسعه و تجهیز مدارس این شهر بهره ببریم .

 


آخرین خبرها...